Zajęcia fitness to dla wielu pań synonim zdrowego stylu życia, okazuje się jednak, że same ćwiczenia nie wystarczą, by zapewnić sobie smukłą sylwetkę i zdrowie. Nawet jeśli co tydzień na Sali gimnastycznej wylewamy hektolitry potu, nie oznacza to, że w tali ubędzie nam kilku centymetrów, jeśli nie zadbamy również o inne aspekty naszego życia. Bo chociaż nie ulega wątpliwości, iż samo zapisanie się na zajęcia i regularne ćwiczenia to bardzo duży krok do przodu, jednak nawet najlepszy instruktor fitness nie zapewni nam wszystkiego, czego potrzebujemy. Radziłabym również poważnie zastanowić się nad przydatnością wszelkich suplementów diety, zwłaszcza tych wspomagających odchudzanie, bowiem nic nie zastąpi nam zdrowej diety. To właśnie odpowiednie odżywanie w połączeniu z ćwiczeniami fitness stanowią drogę do sukcesu, odchudzanie katowice. Zatem zrewidujmy zawartość naszej lodówki i zastanówmy się, czy rzeczywiście musimy zjadać te wszystkie tłuste i wysokokaloryczne posiłki? Katowanie się samymi warzywnymi sałatkami z pewnością również nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, bowiem należy pamiętać, iż w każdą stronę można przesadzić. Obecnie jest jednak wiele sposobów na to, by dowiedzieć się, co będzie dla nas najlepsze. Naukowcy opracowali nawet diety opierające się na grupie naszej krwi, która teoretycznie powinny determinować rodzaje pożywienia, które będzie dla nas najbardziej odpowiednie. Dość wątpliwe zdaje się również zbawienne działanie gimnastyki i fitness na osoby, które wprawdzie wędrują na salę dwa razy w tygodniu, jednak by znaleźć czas na owe zajęcia w tych dniach udają się do restauracji fast food i ładują w siebie bukmacher kolejne porcje frytek i hamburgerów. Niemniej jednak warto również zwrócić uwagę na to, iż nawet jeśli nasz styl życia nie jest tak zdrowy, jakbyśmy chcieli, a zajęcia fitness to jedyny pozytywny akcent w naszych cotygodniowych zmaganiach, nie należy z nich rezygnować. Być może nie schudniemy, a nasza kondycja poprawi się tylko nieznacznie, jednak liczy się to, że próbujemy wprowadzić w życie jakiekolwiek pozytywne zmiany. Kiedy zaczniemy od jednego kroku, być może któregoś dnia nadejdzie moment również na następny - lepszy. Preparaty odchudzające mylnie nazywane są odchudzającymi, powinny nazywać się raczej oficjalnie dodatkami w odchudzaniu, i w sumie w gruncie rzeczy tak się nazywają, lecz zamiast słowa dodatek użyte jest słowo suplement, znaczące dokładnie do samo, o czym wielu ludzi nie wie, łudząc się, że mają odczyniania z kolejnym cud środkiem. W tym artykule zamierzam przedstawić wam wpływ preparatów odchudzających na trening. Otóż preparaty dostępne w aptekach bez recepty, zazwyczaj takie ograniczające wchłanianie węglowodanów czy posiadające wyciągi ziołowe nie mają bezpośredniego wpływu na nasz trening. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku suplementów redukcyjnych dla sportowców, tutaj otwarcie mówi się o preparatach jako dodatkach. Powodują one bezpieczny wzrost energii i pobudzenie, dając nam siłę i chęci do dłuższego, cięższego treningu, który w efekcie pozwoli nam spalić większą ilość tkanki tłuszczowej. Suplementy te podnoszą także nieco temperaturę organizmu, przez co spalanie tłuszczu ma miejsce nawet przez jakiś czas po ukończeniu treningu.

Nie przesadzaj z odchudzaniem.

Tak jak w każdej dziedzinie życia, tak i w odchudzaniu należy zachować umiar. Wiele osób ma tendencję do tego, że ze wszystkim przesadzają. Z opalaniem, co powoduje ze zamiast wyglądać ładnie, fundują sobie zmarszczki, które dodają lat. Z treningami na siłowni, przez  co rzeźba ciała wygląda jak napompowana, a nie wyrzeźbiona. Przesadzamy również z odchudzanie, w taki sposób, że kiedy tylko zakończymy jedna dietę , rozpoczynamy kolejna. Ciągłe odchudzanie powoduje, że nasz organizm pozbawiony jest możliwości prawidłowego funkcjonowania. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, kiedy diety sa bardzo drastyczne.

Powoduje to duże niebezpieczeństwo dla naszego zdrowia, a w niektórych wypadkach nawet dla życia. Specjaliści twierdzą ze osoby, które nieustannie sa na jakiejś diecie, wcześniej czy później zaczynają mieć problemy natury psychicznej. Ciągle wydaje im się, ze sa za grube, co może powodować również anoreksję, a ta jak wiadomo jest bardzo niebezpieczna. Dlatego zachowaj umiar. Zamiast katować się kolejna dieta cud, pomyśl o zdrowym stylu życia. Znajdź sposób, by aktywnie wypoczywać. Nawet krótki spacer w ciągu dnia, potrafi czynić cuda. Twoja cera stanie się bardziej świeża, a w Twoich oczach pojawi się blask. Jeśli pracujesz w zamkniętych pomieszczeniach, ze sztucznym oświetleniem przez cały dzień, nikt nie powinien być zdziwiony, ze jesteś ciągle zmęczony. Uwierz jednak, że bardziej wypoczniesz na świeżym powietrzu niż przed komputerem. W dzień wolny, aktywnie wypoczywaj, idź na basen lub na długi spacer do pobliskiego parku. Jeśli masz rower, skorzystaj z ładnej pogody i jedź do pracy właśnie na rowerze. Aby zrzucić zbędne kilogramy, możesz tez skonsultować swoja wagę ze specjalistą. Może to być lekarz zajmujący się dietetyka, lub instruktor fitness. Fachowa wiedza i doświadczenie pozwoli im opracować specjalny program tylko dla Ciebie. Dzięki temu dieta nie będzie dla Ciebie uciążliwa. Odkryj na nowo, jak fantastyczny może być aktywny wypoczynek. Zrób to dla zdrowia.

 

Badania lekarskie i ruch – drogocenne dla zdrowia.

Lekarze alarmują, ze jeśli nie zaczniemy dbać o zdrowie, w krótkim czasie staniemy się najbardziej schorowanym społeczeństwem w Europie. Mimo, iż medycyna w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięta, lekarze dobrze wykształceni, rzadko korzystamy z ich doświadczenia. Oczywiście zaprzeczeniem tego sa kolejki do specjalistycznych poradni. Jednak zbyt późno zgłaszamy się do lekarza z objawami, które powinny nas zaniepokoić kilka miesięcy wcześniej. Jeszcze gorzej przedstawia się sytuacja z profilaktyka. Mimo, iż na każdym kroku spotykamy wiele kampanii społecznych, które maja nas zachęcić do badań lekarskich, rzadko z nich korzystamy. Nie mamy nawyku odwiedzania lekarzy w sytuacji, kiedy nic nam nie dolega. A dbanie o zdrowie polega również na tym, by regularnie kontrolować nasz organizm. Zbyt późna diagnoza, może być bardzo niebezpieczna i daje mniejsze szanse na wyleczenie.

Musimy tez pamiętać, ze wiele chorób nie daje w ogóle objawów. Ból zaczynamy odczuwać dopiero w momencie, kiedy choroba jest w stanie mocno zaawansowanym. Brak nawyku konsultacji z lekarzem, dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Dopóki tego nie zmienimy, umieralność na raka piersi, szyjki macicy, czy płuc wciąż będzie biła rekordy niechlubnej popularności. Nie robiąc badań profilaktycznych, tak naprawdę pokazujemy światu, że nie zależy nam na życiu. A kiedy diagnoza mówi o niebezpiecznych zmianach, jesteśmy zaskoczeni i źli. Należy sobie jednak zadać pytanie, czy moglibyśmy tego uniknąć. Choroby z pewnością nie, jednak w wielu sytuacjach terapia mogłaby być bardziej łagodna. Dlaczego więc tak łatwo ufamy sprzedawcom z Internetu, którzy sprzedają cudowne leki na odchudzanie? Takie leki robią nam przecież wielką krzywdę.  Podobny problem mamy z ruchem. Przyzwyczajeni do samochodów, wykorzystujemy je nawet wtedy, kiedy do sklepu mamy 200 metrów. A potem jesteśmy zdziwieni, ze godzinny spacer, tak bardzo nas wyczerpał. Więcej ruchu, mniej obaw przed wizyta u lekarza – to życzenie dla wszystkich Polaków.

Dobre kluby fitness, dobre diety.

Jak wybrać klub fitness, by spełnił nasze oczekiwania? Jaka dietę zastosować, żeby jej efekty zostały zauważone?  Najlepiej poszukaj informacji w Internecie, poczytaj komentarze ludzi, którzy odwiedzają takie miejsca. Nasze społeczeństwo bardzo chętnie dzieli się opiniami na temat klubów, w których czuja się dobrze. Równie często mówią o miejscach, których należy raczej unikać.  Zanim kupisz karnet, postaraj się dowiedzieć, jakim sprzętem dysponuje dany klub, czy sa tam instruktorzy, którzy przygotują dla Ciebie indywidualny program ćwiczeń. To bardzo ważne, w sytuacji, kiedy masz określony cel. Dobry instruktor powinien tez umówić Cię na spotkanie z  dietetykiem. Połączenie intensywnych ćwiczeń z odpowiednim sposobem odżywiania, daje fantastyczne efekty – mówią trenerzy.

Inaczej przygotowuje się programy dla osób, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów, a inaczej dla tych, które chcą schudnąć. Niezwykle ważna jest też wytrwałość. Potwierdza to wszyscy – począwszy od  trenerów, a skończywszy na światowej klasy sportowcach. Tylko cierpliwość i regularne ćwiczenia przynoszą spodziewany efekt. Wybierając dla siebie klub Fitness, wybierz ten, który dysponuje fachowym personelem. Najlepiej, aby siłownia była jak najbliżej Twojego domu, lub miejsca pracy, gdzie jesteś przecież codziennie. Zbyt daleka odległość czasami zniechęca, zwłaszcza kiedy pogoda nie sprzyja wychodzeniu z domu. Kiedy będziesz ja miał pod tak zwanym nosem, chętniej będziesz uczestniczył w zajęciach. Nie licz na to, ze efekty będą widoczne od razu. To całkowicie niemożliwe, nawet jeśli ktoś wmawia Ci, ze tak jest. Tacy bajkopisarze, najprawdopodobniej używają niedozwolonych środków typu sterydy. Wcześniej czy później odbije się to jednak na ich zdrowiu, a więc nie masz powodów by  zazdrościć im idealnej sylwetki. Za kilkanaście miesięcy, albo nawet lat, oni będą potrzebowali pomocy lekarza, a Twoja sylwetka będzie naturalnie wyrzeźbiona bez wspomagania specyfikami, często niewiadomego pochodzenia.

Dieta herbaciana

Zanim zdecydujesz się na kolejna dietę, postaraj się oczyścić swój organizm z niepotrzebnych toksyn. Z pewnością jest ich wiele, inaczej nie miałabyś problemów ze zbędnymi kilogramami. Specjaliści polecają picie zielonej herbaty, która ma drogocenny wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale  wpływa na oczyszczanie organizmu i pomaga w odchudzaniu. Dieta to podstawa, a catering dietetyczny oferuje wiele firm. Na pewno dieta i odchudzanie są celowe, a dobrej klasy dietetyk zapewni to, co najlepsze, najcenniejsze, najświetniejsze. Dzisiaj klienci szukają dobrych diet, pełnych witamin oraz minerałów. Wiele osób takie diety będzie stosować przez całe życie.

Jej właściwości zmniejszania złego cholesterolu odkryli z pewnością Japończycy, którzy pija ją litrami każdego dnia. Mimo, iż sa zdecydowanie bardziej zapracowanym narodem niż my, jak wynika z badań statystycznych nie maja problemów z chorobami układu krążenia i otyłością. Ich średnia długość życia jest 7 lat dłuższa niż Polaków. Czy ma na to wpływ picie zielonej herbaty?

Na pewno nie szkodzi i wspomaga odchudzanie. Pamiętaj jednak, ze aby ja prawidłowo zaparzyć, nie możesz zalewać jej wrzątkiem, tak jak inne herbaty.  Wystarczy temperatura ok. 90 stopni., musisz wiec poczekać około 5 minut, aż zagotowana w czajniku woda ostygnie. Istotna rzeczą jest również czas parzenia – maksymalnie do 3 minut. Dzięki temu, zielona herbata nie będzie miała charakterystycznej goryczki. Po zaparzeniu wyciągnij więc torebkę z filiżanki. Jeśli masz herbatę liściastą musisz ja zaparzać nieco dłużej.  Drogocenny wpływ na odchudzanie ma również herbata czerwona, która przyspiesza przemianę materii. Jak mówią zwolennicy tej metody , pijąc czerwona herbatę, nie musisz stosować żadnej dodatkowej diety. Zamiast kawy pij herbatę zielona, a jako napoje w ciągu dnia, pij po prostu czerwoną, w dużych ilościach. Dobrze by było, gdybyś jednak zdecydowała się na herbatę liściasta, która zawiera więcej drogocennych właściwości.  Zwolennicy diety herbacianej – bo tak można ja nazwać twierdzą, ze w ciągu kilku miesięcy byli w stanie pozbyć się nawet do kilkunastu zbędnych kilogramów.  Możesz poczytać o tym na wielu forach internetowych, gdzie znajdziesz wiele opinii na ten temat. Herbata na pewno Ci nie zaszkodzi, tak jak inne diety wyniszczające organizm.

Różne diety – którą wybrać.

Na rynku krąży wiele sposobów i receptur,  które maja ułatwić skuteczne odchudzanie, jednak w każdym przypadku powinniśmy się zastanowić, czy dana dieta nie zaszkodzi naszemu organizmowi. Dieta warzywna, zawiera wprawdzie bardzo wiele witamin, jednak jednocześnie, nie dostarcza nam innych potrzebnych składników. Z kolei dieta mięsna, w swoje recepturze nie zawiera w ogóle owoców i warzyw. Dietetyk Poznań to dobrej klasy specjalista. Catering dietetyczny Warszawa poleca wiele osób, a klienci dbają o diety i zdrowie. Dietetyka to ważna dziedzina wiedzy oraz przedmiot licznych studiów, na pewno przyda się niejednej osobie i sprawi jej ogromną przyjemność.

Mamy tez diety białkowe, jajeczne, ubogoenergetyczne ( przeznaczone tylko dla tych, z bardzo dużą nadwagą) i setki innych. W Internecie znajdziemy ich tak wiele, ze będziemy mieli problem, która z nich będzie dla nas najbardziej odpowiednia. Sa diety przygotowywane na podstawie wagi, ale bez trudu znajdziemy również takie, które sa przystosowane dla określonej grupy krwi. Do każdej diety, niezależnie od nazwy i składników powinniśmy jednak podchodzić z dużym rozsądkiem. Nie każda dieta, dzięki której nasza sąsiadka pozbyła się nadmiaru wagi, będzie dla nas dobra. To tak jak z modą , nie każdemu we wszystkim dobrze.

To akurat można potraktować z przymrużeniem oka. Jednak do diety, która wymaga drastycznej zmiany  sposobu żywienia, powinniśmy podejść tak, jak do leków na receptę. Czasami wydaje nam się, ze jeśli dany antybiotyk, pomógł naszemu mężowi, to w przypadku podobnych objawów, nam również pomoże. Bierzemy go bez konsultacji lekarskiej i bardzo często okazuje się, że lek nam nie pomógł. Tak jak leki, tak i dieta powinna być bowiem dostosowana bardzo indywidualnie do każdego człowieka. Dlatego zamiast szukać w Internecie kolejnych drastycznych diet, poszukaj tam namiarów do znanych dietetyków, którzy opracują dla ciebie odpowiednia odchudzającą terapie. Wizyta u lekarza o takiej specjalizacji, tez nie powinna wydawać się śmieszna. Lepiej zgłosić się do specjalisty, który może nawet da Ci gwarancje zmiany wagi. Oczywiście pod warunkiem, że wypełnisz wszystkie jego zalecenia, odnośnie żywienia i ćwiczeń. Bo bardzo często, to właśnie ćwiczenia wspomagają cały proces odchudzania.

 

Odchudzanie to już nie tylko moda, to potężny biznes. W dużych i małych miastach powstają specjalne punkty, w których można dobrać sobie dietę i po prostu zacząć się odchudzać. Z reguły wizytę zaczynamy od rozmowy z dietetykiem. Jest to bezpłatna konsultacja, płaci się ewentualnie za polecone suplementy diety. Wizytę trzeba powtórzyć po miesiącu, znowu pokazać […]

Następna strona »